Sådärja! Nu är kurser för höstterminen 2010 sökta och det tog sin lilla tid med rangordning och några nytillskott och en kurs jag tyvärr inte kunde läsa eftersom den tillhörde ett program, men så här ser det iaf ut:
1. Missbruk och nätverk: 7,5hp, Kvartsfart.
2.Grundläggande psykiatri: 7,5hp, Halvfart.
3. Socialt arbete: 30hp, Halvfart.
4. Socialpsykologi: 10hp, Helfart.
5. Psykologi - personlighetspsykologi: 7,5hp, Kvartsfart.
6.Sexualiserat våld, prostitution och trafficking: 7,5hp, Halvfart.
7. Sociologi: 30hp, Halvfart.
8. Introduktion till socialt arbete: 15hp, Halvfart.
9. Projektledning och projektarbete I: 7,5hp, Halvfart.
10. Grupprocesser samt hantering av konflikter och kränkningar: 7,5hp, Halvfart.
11. Sociologi, Ungdom och vuxenblivande: 7,5hp, Halvfart.
*glad*
Fullt upp alltså!:P
SvaraRadera