Nu har jag tillbringat en halv evighet med att leta igenom listorna över distanskurser för höstterminen 2010, och imorgon på håltimmen ska jag söka dem. Man kan nämligen inte börja söka förrän imorgon. *bläh*
Dessa har jag valt ut:
* Socialt arbete och sociala problem (Bollnäs, 15 p, helfart)
* Socialt arbete (Gävle, 30 p, halvfart)
* Introduktion till socialt arbete (Gävle, 15 p, halvfart)
* Socialpsykologi (Gävle, 10 p, helfart)
* Sociologi, ungdom och vuxenblivande (Halmstad, 7.5 p, halvfart)
* Projektledning och projektarbete (Halmstad, 7.5 p, halvfart)
* Grupprocesser och hantering av konflikter och kränkningar (Malmö, 7.5 p, halvfart)
* Personlighetspsykologi (Halmstad, 7.5 p, kvartsfart)
* Sexualiserat våld, prostitution och trafficking (Gävle, 7.5 p, halvfart)
Argh, längtar! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar