
Hahaaaa! Somliga fick ju högsta betyg på den första examinationsuppgiften i kursen! :D Jag skrev om modsen i Stefan Jarls modstrilogi, och om deras drogmissbruk. Motivationen är:
"Väl valt analysexempel, tyvärr blev väl filmerna inte så samhällsomstörtande som man kanske kunde hoppats och jag har en känsla av att det fortfarande finns många Kenta och Stoffe kvar där ute. Analysen är strukturerad och det är bra att du koncentrerar dig på Ziehes teori. Bra resonerat kring ”dubbel timeout”."
Faan vad najs!
Eftermiddagen blev ju inte som jag trott heller, men tusen gånger bättre, även om jag fått hetsläsa ikväll (halva boken, hundratio sidor) och pjäsen får vänta tills onsdag.
Laser, du är bäst! Det konstiga humöret flög ut genom fönstret bara swoosh.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar