
En ny grej jag tänkt börja med här i bloggen är att dela ut Aggestatyer till de personer som förtjänar det finaste världen har att ge just denna dag.
Kriterierna är enkla: man ska ha gjort mig något exceptionellt bra.
Dagens Agnetha-staty delas mellan Anna "Laser" Vångenbrant och My "Lillasyster" Lundström. Grattis mina små tallkottefrögäddor!
<3
Tallkottefrögäddor!?
SvaraRaderaJag tackar iaf ödmjukast för denna fina utmärkelse:D