DEt börjar närma sig 550-strecket i bloggräkningen. När jag har 1000 ska jag... öh... äsch, jag får se. Jag tror jag lägger ut en liten undersökning om saken, rösta på ni så får vi se vad det bliver! :)
Jag är trött idag, jättetrött. Men jag har iaf ätit lunch idag; nudlar och en apelsin, så det är inte födobrist. Snarare borde jag väl sova mer än jag gör, ikväll ska jag verkligen försöka komma i bingen vid 22. Igår somnade jag efter 23, det är åt helvete för sent när man ska opp 5. Det var msn igen, och qx. *suck*
Jag längtar bara hem hem hem nu, till lägenheten och katterna... i morse välte Ajax palmen från Mansénarna för första gången. Jag blev så sjukt trött av att de jorden att jag höll på att strypa kattfan. Men klokt nog hade han gömt sig under sängen...
Idag tänker vi lite extra på Linn och Lucia som ska till terrierdoktorn, och på en viss blondin i Båstad som skriver psykiatritenta...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar